Selasa, 20 Disember 2011

Facebook : Adlin MLM vs Chef Wan





 
 

Rasanya masih belum terlambat lagi untuk saya kongsikan cerita ini. Saya kongsikan juga sebab ianya agak menarik. Jom baca.

Terasa macam budak kecik pula bila Abang Nara membaca luahan-luahan hati Adlin Aman Ramlie selepas dia dikritik teruk dan seterusnya tersingkir dalam Maharaja Lawak Mega minggu lepas. Nampaknya Adlin memang benar-benar tidak puas hati dengan apa yang ditulis oleh Chef Wan melalui Facebooknya. Berikut ialah luahan pertama Adlin yang Abang Nara rasa ditulis selepas membaca tulisan di Facebook Chef Wan.
adlin bengang chef wan
Dan kemungkinan besar penulisan Chef Wan di bawah inilah yang menyebabkan Adlin sentap tak ingat.
adlin perang chef wan
Apa yang menariknya, ada beberapa komen daripada mereka yang membaca status Adlin menyatakan “You’re not funny” di status tersebut. Hmmmm. Abang Nara tak tahu nak cakap apa, tapi sekali sekala belajar terima kritikan apa salahnya kan? Dengar cerita memang lawak Adlin agak tidak menjadi sejak beberapa minggu yang lepas. Betul ke?
Lagi beberapa luahan hati Adlin Aman Ramli di Facebook dengan membaca entri ini sepenuhnya.

adlin bengang chef wan
adlin bengang chef wan
adlin bengang chef wan
adlin bengang chef wan


adlin bengang chef wan

Credit to : beautifulnara.com

Nak baca lagi? Singgah di Syoknya Download
Berperang lagi? Baca di sini

p/s : Biasa la manusia, kadang kita di atas kadang kita di bawah, hidup ibarat roda. Dulu kita mengata orang sekarang orang mengata kita. Dulu kita mengkritik orang, sekarang kita mengkritik orang.

1 ulasan:

Translate This Page