Selasa, 15 November 2011

Bertebarnya Gambar Lucah di Facebook

Salam semua. Hari ni kita digemparkan lagi dengan satu isu iaitu pengguna Facebook dapat melihat beberapa gambar lucah di wall home facebook mereka. Oleh itu berhati-hatilah ketika bergambar. Saya tak mahu memberi pendapat atau pandangan di sini kerana ianya sangat mengejutkan. Oleh itu, sesiapa yang ingin memberi pendapat, silalah tinggalkan komen anda di ruangan komen.

PERHATIAN!!!! SANGAT PENTING UTK SEMUA...
Para hackers telah masuk ke dalam FACEBOOK & mereka meletakkan video lucah atas nama anda kedalam wall atau profile kawan anda tanpa anda mengetahui..anda tidak dpt melihatnya,tetapi org lain boleh,ia seakan-akan kita yg membuat video itu...jadi sekiranya anda menerima sesuatu dari pada saya,BUKAN saya yg membuatnya....*copy this in your wall..sekian terima kasih..
"

BEWARE : HACKERS HAVE ENTERED FACEBOOK...THEY ARE PUTTING PORNOGRAPHIC VIDEOS/IMAGES...IN YOUR NAME...ON THE WALLS OF YOUR FRIENDS...WITHOUT YOUR KNOWLEDGE...YOU CAN'T SEE IT...BUT YOUR FRIENDS CAN...AS IF THESE WERE POSTINGS...THAT YOU MADE...SO IF YOU DO RECEIVE SUCH POSTINGS...FROM ME...IT'S NOT MY DOINGS!!!...copy this and paste on your wall...it is for the security of...YOUR OWN IMAGE!!!

0 analysis:

Catat Ulasan

Translate This Page