Sabtu, 19 November 2016

IKLAN JAWATAN KOSONG - Followers Wanted


Like Here : https://goo.gl/DQq9W3
Follow Here : https://goo.gl/U89mkq
Follow This : https://goo.gl/2X7Cuw
Subscribe This : https://goo.gl/iZr6Ea

Hampir 50 hari aku tak upload post dekat sini. Ok. Baiklah, kali ni aku nak kongsikan berkenaan dengan FOLLOWERS. Sebenarnya aku dah lama bercakap dan bercerita dengan kawan-kawan aku pasal followers ni. Lebih kurang dua hari lepas viral pasal Amerul Affendi Akur Dipinggir Stesen TV Kerana Tidak Kacak. Satu lagi disebabkan followers yang tidak ramai.

Jadi aku malas nak komen banyak sebab memang dah terlalu sakit telinga aku berkaitan benda. Apa yang aku boleh pesan dekat sini adalah dua syarat atau tips untuk masuk ke dalam mainstream atau bidang yang komer sial.

Syarat yang pertama ialah mempunyai followers yang ramai. Nak jadi pelakon utama paling kurang pun kena ada 100K.

Syarat yang kedua ialah mempunyai rupa paras yang baik. Cantik & hensem sudah pasti. Jangan risau muka boleh jual.

Itu syaratnya.

Eh, Bakat ?

Tak pe, bakat kau jangan risau, itu tak penting. Kita boleh pejam mata. Orang akan tengok juga. Lama-lama orang boleh terima. Kayu tu perkara biasa kat sini.

Aku cakap benda ni pun bukan aku nak kata aku bagus pun berlakon. Followers? Jangan cakaplah. Rupa? Aku rasa aku tak perlu kritik ciptaan Allah. Tak apa, aku tak salahkan mereka pun. Aku salahkan diri aku sebab sejak lahir-lahir dulu aku tak pergi facial, tak pergi gym, tak pergi saloon untuk penampilan diri. Memang salah aku pun.

Casting pun dah minta followers semua berapa kat borang tu. Memang aku kalah la kat situ.

Ok. cukup la kot aku membebel kali ni. Nanti aku bebel lagi. Maaflah macam kasar sikit. Tapi realitinya di sini. Jadi cubalah tengok media so sial saya kalau teringin nak follow. 

Apa yang aku perlu buat sekarang ialah percaya pada REZEKI & MASA. Sekian.

Like Here : https://goo.gl/DQq9W3
Follow Here : https://goo.gl/U89mkq
Follow This : https://goo.gl/2X7Cuw
Subscribe This : https://goo.gl/iZr6Ea

Translate This Page