Jumaat, 15 Oktober 2010

Cerpen/Novel baru

..."Apabila pulang semula ke asrama, aku menghantar surat kepada Ikin. Sebenarnya bukanlah seperti surat pun kerana aku menulisnya ala-ala borang soal selidik. Dia membalasnya kembali. Hatiku semakin tertarik kepadanya. Kuajukan lima belas soalan kepadanya. Kukira sudah banyak maklumat yang bakal dapat kutahu tentang Ikin. Dia menjawab semua pertanyaan aku walaupun tak semua jawapan yang diberikan aku berpuas hati. Rupa-rupanya kami ada persamaan dari segi tokoh idola iaitu Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor Al-Masrie. Cita-citanya pula dirahsiakan."...

Tunggu kemunculan cerita merapu aku yang baru bertajuk 'A Di Nos (Aku Dia dan Nostalgia)' akhir tahun ini...

Memaparkan kisah yang berjiwa remaja...

1 ulasan:

  1. karya ini sudah siap tetapi perlu disemak oleh yg lebih pandai dulu utk semakan ayat

    BalasPadam

Translate This Page