Ahad, 25 Mei 2014

Cerita Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH)

Assalamualaikum & Salam 1 Blogger.
Semalam merupakan malam anugerah ABPBH 2013. Semalam juga merupakan kali pertama AS pergi ke majlis sebegini. Bila saja rakan AS beritahu dia ada dua tiket tapi tak tahu nak ajak siapa, terus AS ambil peluang ni. Makan pergilah AS ke ABPBH ni. Tempat dia jauh juga la. Kat Putrajaya International Convention Centre (PICC).
Tiket dah ada tapi kenderaan pula tak ada. Keputusannya, naik pengangkutan awam saja lah. Nasib baik ada kawan yang boleh tumpang masa nak balik. Oleh kerana tersangat penat, terus mati kecil masa balik tu. Nah inilah antara kenangan semalam yang dapat dirakamkan oleh kamera.
Gambar seblum masuk

Muka teruja kali pertama datang

Sementara tunggu majlis bermula

Kasi sengat. Selesai majlis bersama Sofi Jikan.

Sempat lagi ber'selfie' dengan Aaron Aziz

Lagi-lagi selfie

Dah gila aku ni

Inilah orang yang dapat tiket tu

Ya Allah, peliharalah mereka

Sekali dengan Wak Doyok

Add caption

Magis Alam

Tema

Gua dapat trofi besar



Pening ar~

Dapat juga pegang trofi yang berat ni dengan Aaron
Itu saja lah gambar yang sempat dirakamkan semalam.
Sebelum berundur, nah, ini senarai pemenang #ABPBH #ABPBH2013
Kategori Utama:
Bintang Paling Popular – Aaron Aziz
Artis Baru Lelaki Popular – Achey
Artis Baru Wanita Popular – Zara Zya
Artis Duo/Berkumpulan Popular – Stacy & Akim
Penyanyi Lelaki Popular – Hafiz
Penyanyi Wanita Popular – Stacy
Pelakon TV Lelaki Popular –  Shah Iskandar
Pelakon TV Wanita Popular – Siti Saleha
Pelakon Filem Lelaki Popular – Aaron Aziz
Pelakon Filem Wanita Popular – Siti Saleha
Artis Komedi Lelaki Popular – Jep
Artis Komedi Wanita Popular – Jihan
Pengacara TV Lelaki Popular – Datuk AC Mizal
Pengacara TV Wanita Popular – Neelofa
Penyampai Radio Lelaki Popular – Johan (ERA)
Penyampai Radio Wanita Popular – Fara Fauzana (HOT FM)
Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat – Dato’ Rahim Razali
 
Kategori Online:
Artis Lelaki Stailo – Awal Ashaari
Artis Wanita Stailo – Yana Samsudin
Gandingan Serasi di Layar – Azlee Khairi & Zara Zya
Watak Jahat Dalam Drama/Filem Popular – Sofi Jikan
Artis Berpengaruh di Laman Sosial – Datuk Siti Nurhaliza
Chef Selebriti Paling Popular – Chef Wan
Aksi di Youtube Paling Popular – Mengajar Kanak-kanak Riang (Mat Luthfi)

Translate This Page