Khamis, 19 Januari 2012

Dr SMS dan AS?


 
Dr SMS dan AS? Ape maksudnye? Tak de ar... Tadi masa saya check file-file dalam laptop saya untuk kemas kini dan mencari suatu file yang lama, saya terbuka folder gambar Sheikh Muszaphar Shukor masa dia datang kat sekolah saya di SMK Pulau Nyior pada 10 Julai 2008, kalau tak silap.

Kenapa dengan gambar tu? Apa kaitan gambar tu dengan dia dan AS. AS yang dimaksudkan ialah Adli Shinichi, bukan Amerika Syarikat. Tengok le yang dalam warna hijau tu... Itulah kaitannya... Dia merupakan salah seorang idola saya selepas Tun Dr Mahathir. Time dia datang kat sekolah dulu, saya takkan lepaskan peluang untuk berjumpa dia. Akhirnya, itulah sekeping gambar yg sempat dirakamkan pada masa itu, walaupun sedikit. Kini Alhamdulillah, InsyaAllah, saya akan lebih banyak peluang berjumpa dengannya... 

Kerana? Kerana inilah... Dr SMS dengan SAP?

p/s : ala, gambar sekeping pon nak heboh ka? Orang lain siap posing sakan lagi pon tak heboh... Poyo r...

0 analysis:

Catat Ulasan

Translate This Page