Khamis, 15 September 2011

Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tak berguna.

Salam... kepada semua pembaca. Aku kat sini nak bagitau kat korang semua bahawa beberapa post aku dalam blog ni terpaksa di'delete'kan. Post atau cacatan itu perlu dihapuskan kerana ianya telah melanggar beberapa privaci orang lain. Jadi korang tak perlulah mencari posting yang bertajuk S.A.F, A Di Nos, AdFa, Khayalan Semata-mata dan beberapa post lagi.
   Kalau korang cari juga, tak berguna kerana ianya telah dihapuskan. Kalau nak minta kat aku pon, tak akan dapat kerana bahan-bahan tersebut telah dihapuskan dari simpanan aku.
   Aku juga nak beritahu bahawa aku akan menumpukan terhadap kerjaya aku dan pelajaran aku serta minat aku.Aku tak mahu ingat lagi tentang masa lampau aku.
   Lagi satu, aku nak ucap berbanyak terima kasih kepada seseorang itu kerana telah menyedarkan aku sebelum terlambat. Tapi, sebenarnya aku mula sedar ketelanjuran aku dalam perbuatan salah ini sejak kehadiran bulan Ramadhan 1432.
   Kepada cikgu yg namanya dirahsiakan pula, sy betul-betul minta maaf sebab banyak langgar peraturan. Memang sy banyak tak hormat cikgu-cikgu kt sekolah. Sy buat endah tak endah saja dgn cikgu-cikgu.
   Sy juga nk beritahu kepada sesiapa yg anggap sy baik. Sy sebenarnya lebih jahat drpd yg kamu semua sangkakan. Sy juga byk sakitkan hati org. Oleh itu, kalau sesiapa yg mempercayai kebaikan sy, sy minta maaf. Klau boleh, jauhi diri aq sbb takut nnt korg menyesal kenal aq. Aq ni hipokrik orangnye. Ingt klau kebaikan aq tu ade la maksudnya. Hubungan dgn keluarga sendiri pon aq kurang baik, apatah lagi korang.
   Lg satu, eh, ape nk tulis td x tau. Arh.. tak pe lah. Nnnt aq tulis lg tentang diri aq yg sebenar.

Cau lu.

Translate This Page