Selasa, 8 Julai 2014

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

http://www.nile.com.my/page.php?cd=76
Terjumpa satu entry ni, terus ambik. Kalau ada rezeki, Alhamdulillah. Kalau tak ada tak apa~ Hehe...

Andai kata admin dapat RM300 ni, admin akan gunakannya untuk menampung duit untuk dibuat pelaburan. Buat modal untuk bisnes. Itu perancangan pertama.

Untuk perancangan kedua, admin akan guna duit ini untuk membeli keperluan di bulan Ramadhan atau nak dekat nak raya. Jadi tak perlu nak minta dari parent lagi. Ye la, dah beberapa tahun tak ada baju raya baru. Asyik guna yang tahun-tahun lepas saja. Teringin juga nak rasa baju baru

--------------------- ^_^ ---------------------

Anda nak masuk juga? Boleh, ini caranya.

Ada empat langkah :
  1. Buat entry dengan TAJUK : Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My
  1. Letak banner dan link http://www.nile.com.my/page.php?cd=76 macam di atas tu
  1. Dalam entry tu, cerita la apa yang nak buat dengan duit tersebut macam yang admin cerita kata atas tu.
  1. Emailkan ke give_away@nile.com.my maklumat anda macam maklumat kat bawah ni :
  • Tajuk : Raya GiveAway (Nama Penuh Korang) 
  • Link Blog :
  • Nama Penuh :
  • H/p Number :
Senang kan. Nanti anda boleh lah semak keputusannyanya di http://www.nile.com.my/page.php?cd=92
Tarikh akhir untuk join contest ni ialah pada : 21/07/2014, 11.59pm

Translate This Page